|
|
|
|
מא"ז תקול?
מאת:
ziggyman
Aug 21, 2024
||
16:00
יתכן שבטעינה תלת פאזית הזרם נמוך יותר פר פאזה.
|
|
|
•
|
מא"ז קופץ בזמן טעינת רכב חשמלי
tal_h
|
|
|
Aug 18, 2024 | 18:54
|
|
אנסה את חכמת ההמונים
יש עמדת טעינה מחוברת בחיבור תלת פאזי ללוח החשמל בבית, ויש שתי מכוניות שמטעינים באותה עמדה, אחת המכוניות תלת פאזית והשנייה חד פאזית.
כשהמכונית התלת פאזית מחוברת אין בעיה היא מטעינה והכל בסדר, אך כשמחברים את המכונית החד פאזית לאחר טעינה של 20 דקות בערך המא"ז של העמדת טעינה קופץ.
בדקתי מתחים בין אפס לפאזה, ארקה לפאזה, ובין הפאזות עצמם והמתחים תקינים
גם בדקתי שהחיבורים לאורך כל הקו מהעמדה ועל המפסקים בלוח שהכל לפי סדר פאזות (לא שנראה לי שזה משנה כי זה לא מנוע)
מה יכולה להיות הבעיה? הגיוני שזה עומס? כי אם כן גם ברכב תלת פאזי המא"ז היה קופץ
המפסק בלוח: 3*25, המפסק של העמדה 3*20 ולשתיהם בנפרד פחת 40 אמפר
הכבל הוא 5*4
כמובן שהמפסק והפחת של העמדה מחוברים לפני הפחת של הלוח בבית
נ.ב אני חשמלאי ראשי
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 20, 2024 | 06:07 |
|
בדקת צריכת זרם בזמן טעינה חד פאזית?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 21, 2024 | 16:00 |
|
יתכן שבטעינה תלת פאזית הזרם נמוך יותר פר פאזה.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Sep 02, 2024 | 19:53 |
|
שלום,
אתה מצביע על עומס יתר כסיבה לנפילת המא"ז. ולכן הייתי מתחיל במדידת עומס הזרם בזמן הטעינה של הרכב החד פאזי.
אם עומס הזרם הוא עד 27 אמפר תתאפשר טעינה למשך פרק זמן די ארוך, כ 20 פלוס דק'' לפני שהמא"ז יקפיץ.
במצב זה הייתי מנסה להכנס להגדרות הטעינה של הרכב ולראות האם ניתן להקטין את זרם הטעינה.
בהצלחה,
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|